diumenge, 22 de febrer del 2009

PRETEMPORADA I: Joe Crepúsculo

Inaugurem, doncs, la PRETEMPORADA. Permeteu-me que ho faci amb un descobriment que ja fa temps que em té enganxat: Joe Crepúsculo. Us penjo els dos discos que ha publicat fins ara, els dos el mateix any! El primer es diu "Escuela de Zebras" i a mi m'agrada més que el segon ("Supercrepus"). És pop molt senzill, amb bases bastant electròniques i melodies de sintetitzador. Tot plegat té un aire cutre i una mica obscur. Les lletres (simples, per no dir tontes) em semblen remarcables i coherents amb la totalitat del disc. Dóna la sensació que hi ha molt poca pretensió darrere de tot plegat.

2 comentaris:

  1. sense buscar-ho me retrobat amb uns grups de la infància, ho volia compartir amb vosaltres.
    Aquesta és una cançó molt divertida (penso que valius/balius haurien de fer una versió) que jo pensava que era dels spidikflotes, però no he pogut trobar el video, així que aquí teniu. Si algú no enten la lletra pot demanar-me més informació i se la donaré encantada.
    Bé doncs, us he convidat també a un festival (aquest si que és guai)
    http://www.youtube.com/watch?v=Ktz8wYn36JI&feature=related

    ResponElimina
  2. m'estic animant
    http://www.youtube.com/watch?v=rXgq51l66Ss

    ResponElimina