dimecres, 11 d’agost del 2010

Rumore, rumore (I): Weezer al Primavera Sound 2011

és Íñigo, el del polo verd i els braços curts de Gran Hermano 1?

M’acabo d’assabentar d’un rumor (o me l’acabo d’inventar, ara no us ho sabria dir). Que Weezer venen al Primavera Sound. Que treuen disc al setembre, així que perquè no? Que això ho porto dient des del 2008? Bé, és que al 2008 van treure un disc, al 2009 un altre, aquest 2010 no però jo pensava que els portarien igual per allò de que serien més baratos… Aquest cop si?

Que tot el que han fet després del Blue Album –a part de la cançó aquella de “eh, eh” i Hash Pipe si me apretas- és bazzura? Ja pot ser, la veritat és que jo només he escoltat molt molt el Blue Album i una mica el Green Album. No els he seguit massa, i mira que sóc bastant fan (bé, ho era quan era més jove) però em sembla que, així de lo últim que han fet, el Red Album va ser un fiasco i de la resta no n’havia ni sentit a parlar.

I què? Jo, només amb que toquin Buddy Holly, Surf Wax America i em facin un bis amb My Evaline, ja pago.

I fins aquí aquesta notícia breu en estil fotologuero com a protesta pel disseny antiquat d'aquest blog nostre.

Ah, si, també us volia ensenyar això (que és lo nuevo de No Age), que sé que no esteu por la labor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada