dijous, 4 de març del 2010

Ganglians: something should be said



Ganglians és un grup de tres xavals de Sacramento, Califòrnia. Tenen dos discos, tots dos del 2009 segons veig al spotify, i venen a tocar al Primavera aquest any. Penso que no ens ho podem perdre.

Fan una mena de pop surfero folk minimalista (toma ya, no m’ho trec de la màniga, m’he documentat) molt divertidot. Bateries metàl·liques, força crits i ruidaco, però alhora melòdics, per a poder fer que sí amb el cap i tap-tap amb els peus.

Del primer disc, Monster Head Room, jo destacaria Valient Brave i Candy girl. Del segon, la primera cançó, d’un bonrotllisme bastant important, Hair. Per a córrer pel metro. Per a seguir amb la tònica: Radically Inept Candy girl i Snake Eyes, pels sorolls.

Jo trobo que tenen un deix Crystal Stilts, però també poden sonar a Kurt Vile segons com, a Jeremy Jay i, fins i tot, a Circulatory System.

En fi, no em sigueu plastes i feu allò de “com ho recomana la Glòria, passem de tot” i escolteu-los, que segur que al Primavera molarà.

1 comentari: