diumenge, 21 de març del 2010

Lady Gaga feat. Beyoncé: Telephone

No sé si a De Risio estem preparats per a això, però aquest matí de diumenge he vist una cosa que m’ha frapat i no puc estar-me de comentar-ho amb aquesta colla d’experts que sou. A més, tot i que no tinc tele i només llegeixo els diaris gratuïts que donen al metro els dies que surto de casa abans de les nou (dimecres i dijous), no deixo de sentir a parlar d’aquest personatge. La setmana passada van posar a la venda les entrades per al seu concert de París i es van esgotar en un tres i no res, amb la qual cosa en fa un altre al dia següent. En fi, bogeria.

I ara això. M’ho he trobat en un blog, per casualitat, i he de confessar que he hagut de veure el vídeo en dos temps, perquè és força llarg i no menys farragós. Vaja, no és el tipus de coses que ens agraden per aquí. De tota manera, us proposo un joc, a l’estil d’aquell congrés que havíem de fer com a acte fundador del grup d’estudis De Risio i que mai va tenir lloc, però obert a tothom i, fins i tot, anònim (és a dir aquí, no en tête-à-tête).

La cosa és fàcil. Aquí teniu el clip. Sembla del tot normal: ties seminues, coreografies picantones, atuendos extravagants. Tot envoltat d’una iconografia de barras y estrellas en tots els sentits i adobat amb components obscurs del tipus chicas malas, però en más malas aún, en plan sobre la mort i tal.



Reflexionem-hi, jo crec que hi podem treure suc.







6 comentaris:

  1. oh! que bo que comentis això, perquè jo també el vaig veure fa res i també vaig romandre estupefacte durant una bona estona.

    jo ho vaig veure aquí: http://commonpeoplemusic.com/lady-gaga/
    llegiu-vos l'anàlisi que en fa l'amic galo, aviam què us sembla. a mi, genial, tant el clip com la crítica.

    ResponElimina
  2. ja veus, aquí a de risio sempre estem a la última. llàstima que la meva cultura de videojoc -i de cine, perquè no dir-ho- és limitada i em costarà fer una crítica com la del senyor Galo...

    ResponElimina
  3. Hosti tu, sí que hi veu coses amagades aquí el senyor Galo!

    ResponElimina
  4. sí tu, el tio... crec que el podriem convidar al proper congrés de De Risio.

    ResponElimina
  5. http://endovirtual.blogspot.com/2010/03/wtfuckingf.html

    ResponElimina