dimecres, 7 d’abril del 2010

Prèvia Primavera Sound: Best Coast



Queden menys de dos mesos i aquí ningú s’anima a fer la prèvia. Jo hauria d’estar estudiant per a l’examen del DALF d’aquest dissabte, però ja sabeu com van aquestes coses (això és com tot, que dirien alguns) i prenc –un cop més, tot i que aquesta vegada no és per a ensabonar-me- la iniciativa.



Avui toca Best Coast, un –altre- grup de Los Angeles d’aquests que porten al Primavera per a programar-los per la tarda. Són una noia i un noi, ella a la veu i la guitarra i ell a la bateria. Cap dels dos és guapo, tot i que la noia és la típica que, amb la guitarra i sobre l’escenari, li agrada a l’ATP (ei, no t’emprenyis, jo també sóc la típica que m’agrada un de cada grup, i aquest any en tinc uns quants de fitxats per al rànking de guapos del festival). El noi, en canvi, és ample d’ossos i porta el cabell llarg (ach!) amb ulleres de muntura fina. Si mireu el vídeo aquest, podreu veure que s’assembla una mica al italo-turc aquell que hi havia a la meva festa de cumple i que ningú sap d’on va sortir. Ah, si, un detall important: ell era el cangur d’ella quan aquesta era petita.



Es veu que són molt amics de les Vivian Girls i, ai, ara ja ho hem dit tot. Estil rockero-punki (bueno, el noi fa el que pot, pobre) despentinat, accent americà a tope. De la música què puc dir? Serà d’aquests grups que a la majoria ens agradarà i que el Pol dirà allò de que “ens traguem la merda dels americans i un montón de grups bons catalans es queden fora del festival”. I no serà pas mentida, però hemos venío a disfrutáh. És a dir, a fer tap-tap amb els peus i amb el cap, a moure un genoll, a sentir la veueta de la noia (si, si, des de sota de l’aigua o gravat al menjador de casa meva) i a veure com rasca la guitarra… en fi, ja ho deia, concert de les sis de la tarda, amb les primeres birres del dia, just abans de fer la parada del bocata. Com l’any passat Vivian Girls o 1000 altres grups com aquests, quoi!

4 comentaris:

  1. 1) molen molt!

    2) ella no m'agrada gens! (qui t'has cregut que sóc!)

    ResponElimina
  2. Nois,

    Heu escoltat Pingüill? Anys llum de Best Coast o qualsevol grup tronat dels EUA. Pingüill és molt bo.

    ResponElimina
  3. www.myspace.com/pinguill

    jo també els acabo de descobrir! boníssims!

    ResponElimina
  4. osti pingüill! que bons! jo he descobert uns que es diuen Valius, però no tenen myspace encara...

    ATP: he dit a l'escenari i amb guitarra, ja m'ho diràs el 28 de maig (ai, ai!)

    ResponElimina