dimecres, 6 de maig del 2009

Primavera Sound 09

Estimats, ja tenim els horaris del Primavera d'aquest any i jo no em podia estar de comentar-ho amb vosaltres.
Com l'any passat, i donat que estic molt avorrida a casa amb la cara com un pa de pagés, ha sigut inevitable acabar fent-se unes tauletes amb el word per veure bé com tots els grups que t'agraden toquen alhora i se solapen uns amb altres.
Amb aquesta entrada, doncs, jo volia presentar aquestes taules que m'he fet (les enviaré a qui m'ho demani) i acabar de fer algunes recomanacions d'última hora. Malauradament, com estic massa enganxada al spotify, no us puc facilitar cap link de zshare, però tot ho podeu escoltar al spoty :)

En algun moment de la tarda-nit podem descansar tot fent una Estrella Damm.


Comencem per dijous. Alguns com jo ja ens perdrem el primer grup del festival, Veracruz, perquè toquen a les 17 i estaré encara treballant. Arribaré per veure Cuzo (18:00) o Women (18:15). El següent grup remarcable serà The Bats, a les 19:15 i potser també Spectrum a les 19:30. Penso que podrem empalmar això amb The Vaselines, a les 20:35, perdent-nos així "de teilest man on jerz" i altres coses que jo no conec.
Arribem amb això al primer moment de caos del festival. A les 21:45 comencen dos grups... Yo La Tengo i Joe Crespúsculo i Los Destructores, oh! Per aquí em deien que "a Yo La Tengo ja els tinc molt vistos", però jo no sé que dir. D'on sigui podrem anar a veure Phoenix, jo sóc fan.
També sóc fan de My Bloody Valentine, que comencen 10 minuts abans que Jay Reatard. Ai! Aquest també m'agrada! Ja van dos en una nit, qui sap si no m'estaré revolcant per l'herba o fent cua als policlins també.
Després d'això, crec que optaré per deixar-me anar i còrrer a fer la pedorra amb The Horrors, crec que aquí s'organitzarà una "reunión de chicas".
La resta de la nit deixaré que decideixi la turca, o el canguelo dels exàmens, ja veurem. Tenim a Squarepusher, Meneo i Ebony Bones per triar.

Bé, amics, us deixo a vosaltres el divendres i el dissabte, no voldria acaparar l'espai amb el meu gust, ja sé que a vegades no coincidim.

1 comentari:

  1. Els solapaments del divendres al PS són un horror. The Bats i Spectrum amb uns 15 minuts de diferència a mi em toca la moral, però no em vull perdre cap dels dos, i molt menys Spectrum (ojo, que als últims setlist regalen 4 o 5 temes de Spacemen 3).

    Jo he estat molt criticat per la decisió de prioritzar The tallest man sobre els Vaselines, però és que per molt mítics que siguin a mi mai m'han entrat. En canvi, l'home més alt de la terra té un disc soberbi i un directe amb molt bona pinta, encara que un escenari a l'aire lliure li pot jugar una mala passada. http://www.youtube.com/watch?v=G5zYY_LsUfQ

    I MBV/Jay Reatard em dol al cor, però a MBV encara no els he vist mai i vés a saber com acabaran.

    ResponElimina