dimarts, 11 de maig del 2010

De Risio presenta els horaris del Primavera Sound 2010


Un any més, Glory s’aplica i re-treballa els horaris del Primavera Sound ja que, un any més també, els que hi ha penjats a la web són il·legibles. Ho fan per a què no veiem tot d’una les coincidències fatals que ens han preparat? Aquí les més flagrants:

Mission of Burma – Pavement

Beach House – Wire

Built to Spill – No Age (tot a la mateixa hora que The Charlatans i Matt&Kim)

La taula no és superexacta, hi ha una casella per cada 15 minuts (diferències més petites no calia subratllar), i aquest any no hi he ficat colors, cada uno a su gusto, tu. Tampoc hi ha la festa de diumenge ni la programació complementària dels parcs, però hi ha lloc al marge per a qui li interessi (jo ja m’ho he fet en els meus, ai ai quines ganes!).

5 comentaris:

  1. ohhh! gràcies gran glory! sobre les coincidències, quina merda, com sempre, però trobo que aquest any ça va encara...

    ResponElimina
  2. Hi ha una coincidència que no remarqueu i que és determinant: Pet Shop Boys i Lee Scratch Perry. És determinant perquè, tot i que no tenim l'entrada, ara resulta que l'Ignasi i jo ens havíem dit ¿vinga? ¡vinga! i estàvem en plan casa per la finestra i exàmens per la finestra, disposats a comprar 2 entrades de dia (que total dijous no ens va bé anar-hi i ara ja surt més barat així). I ja és mala pata que toquin alhora els dos que et/ens/li fan més gràcia. Total, que continua la incògnita al voltant de si venim o no venim. Què hem de fer?

    Carlota

    ResponElimina
  3. ja, carlota, jo ho havia remarcat (mira que m'he tornat francesa), però resulta que el pol i jo vam fer un pacte i em toca anar a veure pet shop boys, tot i que el meu passat voldria veure al perry...!
    però heu de venir, no cabe duda, una cosa o l'altra estarà bé. a més, dissabte toca atlas sound (j'adore!) i built to spill-no age...!

    ResponElimina
  4. "Rubuilt to spill", que dèiem l'altre dia; és el poble on ara viu la Berta (el Pol, tot tort, a l'acabar de sopar s'equivocava i deia "Rubí Spul to be"). Però Rubí Spul to be a mi hmmmm... Ara, Atlas Sound és tot un al·licient!

    Carlota
    Això és un no parar de comentar...

    ResponElimina
  5. ja està bé, ja, ara que per fi estem fent revifar aquest blog... llavors veniu, no? a veure com el pol es posa tort (me l'has de vigilar, que em sembla que ultimament... :P)

    jo aquesta nit vaig a veure Deerhunter, que porto ja dues setmanes nerviosa, ai ai ai!!! i això és ja la prèvia del primavera i del concert d'atlas sound :)

    ResponElimina