dimecres, 5 de maig del 2010

Spotify social, tot un què


Spotify, quin invent caigut del cel ! La descoberta, el cagar-se en tot per la publicitat i descobrir que si baixaves el volum l’anunci es quedava en pausa, la primera vegada que vas pagar l’euro diví per a una festa sense publicitat, els anuncis de França –que fan més gràcia… i ara això.

Qui hagi obert aquests darrers dies el seu benvolgut spotify haurà vist que se li oferia una nova aplicació : l’spotify social, o allò de connectar spotify amb el facebook i importar els amigos i compartir les llistes de reproducció, etc. I encara una altra fantàstica també que és la d’importar la teva pròpia música i poder-ho escoltar tot en un mateix reproductor.

Jo al principi era una mica reticent, com amb tot, però al final m’ho he fet i no canvia gran cosa (de fet, només tinc una persona més a la llista de gent que ja m’havia fet). Així que els que encara no ho tingueu (ATP), feu-ho, així podré subscriure’m a la llista de potetre!

Algun dia tanta xarxa social i tanta polla en vinagre haurà de petar, per aquí o per allà, però de mientras vamos a compartirlo todo i a frikejar com aquests últims dies per aquí!

*la Rosenvinge és una plasta de cuidao.

4 comentaris:

  1. hòstia, ja ho investigaré això!

    amén rosenvigne o amén spotify?

    ResponElimina
  2. Hòstia, no em queda clara tanta novetat. He estat una estona toquejant-ho i tot són finestres noves.

    Li donarem un temps.

    ResponElimina
  3. què passa, que tothom s'ha posat d'acord perquè em faci el puto facebook? la mare que els va parir...

    ResponElimina
  4. benvingut remitjó!

    venga balius, si et mors de ganes de mirar els nostres muros :P

    ResponElimina