dimarts, 25 de maig del 2010

L’hora d’escollir 2: divendres

Ja ho anunciaven i, efectiviwonder, s’ha tapat el cel. Més val que siguin núbols de pluja i no de cendra, que com em deixin a París mato a algú.

Anant bé, però, divendres tindrem una mica de resaca del dia anterior (i jo hauré anat a la pelu, d’altra banda) però tindrem prou força com per a una altra jornada de fiesta loca y diversión. Venga, pues:

No sé si és molt arriscar dir que estarem allà al Forum a les 17h per a veure Cohete, però tot podria ser. A les 18h per a A Sunny Day in Glasgow ja potser, si (la Hope Sandoval no crec que la vagi a veure, per no perdre el costum de no anar mai a l’Auditori, però si al Pol li fa molta il•lusió, puc cedir).

A les 19:15h, Best Coast és el grup imperdible i imperatiu. Ja en vam parlar. I després? Spoon? Ganglians? Condo Fucks? A mi em faria gràcia veure Spoon i trobar-me a Bradford Cox entre el públic, o fins i tot sobre l’escenari. En situació normal votaria per Ganglians, però tornen a tocar al parc Joan Miró dissabte a les 15:45 i al festival Villette Sonique de París el cap de setmana següent (també en un parc i també gratis). Així que és Condo Fucks qui se lo lleva.



La coincidencia fatal 2: Beach House 21:45 vs. Wire 22:00. Os pasais, aquí. Em penso que no ho decidiré fins a l’últim moment, tot i que a Beach House els vaig veure fa poc (i precisament per això, us ho recomano molt i molt) i a Wire, que m’agraden molt, no els he vist mai...

I després d’això no hi ha massa res més a veure, podrien haver programat a Wire més tard. Japandroids? Trobo que criden massa, però no els he escoltat des d’aquesta primera impressió, així que pot ser una opció. Panda Bear pot estar bé. Shellac ja cansen una mica, aquí todos los años…

The King Kang & BBQ Show és un altre imperdible (també toquen al Joan Miró diumenge a la tarda, però és la festa de cumple del meu pare i, total, coincideixen amb els Pixies…). Yeasayer són uns pesaos, i els Bloody Beetroots Death Crew 77 li foten una chicha que cuidao.

Trobo que està una mica buit, el divendres. Serà temps de descobertes o de ves a saber què. Feu-me critiques, clar.

Ah si, i Mujeres al final.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada