diumenge, 7 de febrer del 2010

Beach House. 2nd round


Teen Dream, el nou disc de Beach House, està a l'Spotiflins. Moltes de les cançons les vam poder sentir al Primavera club 2009. Inclou "Used to be", un single del 2008.

La veritat és que Teen Dream és millor que l'anterior. A mi m'agrada més. Els temes em semblen igual de bons, però més fins, més clars, més desenvolupats. I Legrand, la cantant, sona més espontània, més com els directes. Però no sé què en pensareu. Espero opinions.

Sigui com sigui, és més accessible que Devotion (2008), que recordareu del post de la Glory. Així que els que encara no tingueu la sort d'haver entrat en els teclats de Victoria Legrand, teniu una segona oportunitat.

6 comentaris:

  1. a mi m'encanta, no sé perquè tanta por! és bellesa pura.

    ResponElimina
  2. jo els veuré el dia 20 aquí, a la ville lumière. ja us explicaré, encara farem algo serio d'aquest blog!

    ResponElimina
  3. el disco està bé, molt bé. a veure si al final me'n penediré de no haver-los anat a veure al primavera... i per cert, joan, a veure si respons a la meva cordial invitació a acompanyar-me al concert de bill callahan! (i a veure si escric un dia d'aquests una prèvia al concert...)

    ResponElimina
  4. no ve a cuentu, però jo seleccionaria unes quantes etiquetes, que una llista tan llarga lia un pel.

    ResponElimina
  5. ja ja, tens raó. però és que no sabia quines sel·leccionar, i a part si et poses a mirar-les n'hi ha que fan bastanta gràcia...

    però endavant, eh! et deixo la feina bruta per tu!

    ResponElimina
  6. jo mai penso a posar etiquetes, però realment tags com el "Josep Cuní" no tenen preu.
    Ei, doncs sí que estarà molt bé no anar sol al concert de Bill Callahan! No havia vist el teu comentari al Last-fm...

    ResponElimina